Książka kontra czytelnik: "Zły Romeo " Leisa Rayven

lipca 10, 2017 annnathalie 18 Comments

„Nie da się odnaleźć miłości, tam, gdzie jej nie ma, ani ukryć jej tam, gdzie jest naprawdę istnieje." Leisa Rayven – Zły Romeo Czy ta prawdziwa miłość potrafi przetrwać największą burzę? Odpowiedz znajdziesz właśnie w tej fantastycznej powieści. Przed przeczytaniem jednak byłam do niej nieco zmieszana. Pewnie zaraz spytacie dlaczego? Opis  nawiązujący do dawnej sztuki Romea i Julii. To przecież już było i prawie każdy oglądał tę sztukę. Znamy przecież jej zakończenie prawda? Czego to ludzie nie wymyślą. - pomyślałam. W dodatku okładka jest bardzo prosta z bardzo dobrze widniejącym napisem.
Zły człowiek to taki, który rani i nie jest tego w danej chwili zawsze świadomy. Twierdzi, że wie co jest najlepsze dla niego i znajomych. Choć każdy sam powinien decydować o swoich decyzjach.  Z drugiej jednak strony wcześniej ktoś taką osobę musiał tego nauczyć. I być może taka osoba chce uciec od otaczającego go świata. Oddać się pasji gdzie będzie czuł się jak ryba w wodzie. Gdzie będzie czuł tę swobodę i spełnienie. Obok Romea znajdziemy też dziewczynę, która chce spełnić swoje jedno z największych marzeń.  Decyduje się opuścić bliskich, którzy wspierają ją w tym wszystkim. Po przyjeździe jednak czuje się taka mała. Ma obawy, że jej szczęście nigdy już nie nastąpi.  Jeszcze nigdy nie miała chłopaka właściwie, boi się tego uczucia. Kiedy zdobywa się na pokazanie uczuć obiecuje, ze się w nim nie zakocha. Czy jest to tylko gra?
Książka skupia się na przeszłości oraz teraźniejszości w jednym rozdziale. Pozwala to na porównanie emocji, uczuć i przeżyć.  Autorka skupiła się na losach dwóch postaci. Połączyła dwie rzeczy pasję oraz pisarstwo. Przeprowadza czytelnika przez wachlarz emocji, trzyma w napięciu. Napisana została prostym językiem zrozumiałym dla każdego odbiorcy. W związku z tym czyta się ją szybko, ale w napięciu.  Z niecierpliwością czekam na drugą część, która ukarze się we wrześniu Pierwszą,  możecie zakupić na stronie księgarni aros w przystępnej cenie.

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą książkę i cytaty z niej, tak samo jak ty oczekuję drugiej części :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie znam,ale podoba mi się fabuła. Poznałam w życiu już sporo takich przedstawicieli etykiety ''Zły Romeo'' i chętnie się zapoznam z treścią.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)
    http://poczujnanowo.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się być rzeczywiście interesująca...!

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wydaje się oryginalna. Najczęściej książki o miłości kończą się happy endem, a tutaj po przeczytaniu Twojego wpisu myślę, że nie jest to normalna miłość. Romeo i Julia to jest piękna historia. Fajnie, że ktoś wzorował się tak trochę na tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam Twój wpis i chyba sięgnę po tę książkę, ponieważ tematyka bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram książkę zawsze. Od czytników bolą mnie oczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już tą pozycję i myślałam nad kupnem, ostatecznie mnie namówiłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno chciałam przeczytać tę książkę i wreszcie muszę ją dorwać 😘 Pozdrawiam i obserwuję mojpowodbyoddychac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej książce O.O a już sam cytat mnie ujął. Nie zawsze człowiek "zły" jest taki jak się wydaje, to może być skorupa ochraniająca wrażliwą duszę, która ucierpiała.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tej książce ;) ogólnie nie przepadam za taką tematyką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę tytuł i wydaję mi się, że kiedyś chciałam ją przeczytać, ale o niej zapomniałam haha


    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super recenzja, mam zamiar przeczytać, a okładka też jest bardzo fajna. :)
    Metropolia Książek

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam nigdy o tej książce, ale wydaje się być ciekawa i interesująca ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już tę powieść i myślałam nad kupnem, ostatecznie mnie namówiłaś :) pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej książce i chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tej książce. Wydaje się być ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń

⁕ Dziękuję za każdy szczery komentarz - to on motywuje do dalszej pracy
⁕ Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zostań na dłużej. Każdy nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy.