Ty kontra samorealizacja

czerwca 24, 2017 annnathalie 9 Comments

Samorealizacja jest chyba jednym z ważnych elementów. Mogę być w błędzie. Każdy ma przecież do tego prawo. Jednak jeśli nie dążymy do swoich celów.to gdzieś tam w środku przestajemy być sobą. Zapominamy o tym, że to my powinniśmy żyć swoim życiem. A nie podążać drużkami, które zostały wyznaczone przez kogoś. Właśnie kim jest ta osoba? Może to być osoba nam bliska, znajomi Pozwólmy sami pokierować swoimi sterami. Popełnimy błąd? I tak się zdarza, ale wyciągnijmy z tego jakieś wnioski. Przecież życie często podkłada nam kłody pod nogi. To normalne przecież każdy z nas tak ma. Pewnie nasuwa wam się stwierdzenie „przecież inni mają gorzej niż ja". Jasne, ale teraz możemy sprawić, że nasze życie będzie jeszcze piękniejsze? Sprawimy, że będziemy bogatsi o nowe doświadczenia. Nie trzeba przecież skakać na głęboką wodę. Tak jak już wspomniałam w postanowieniach noworocznych wystarczy nawet metoda małych kroków. Nawet drobne gesty mogą uszczęśliwić drugą osobę, a nawet o tym nie wiemy. Czasami zbyt wiele do szczęścia nie potrzeba.
Wakacje są idealnym czasem na tego typu działania. Możemy odpocząć od otaczającej rzeczywistości Warto wyznaczyć cele na te dwa miesiące, żeby później nie żałować tego zmarnowanego okresu. Można naprawdę wiele zdziałać wystarczy tylko odrobina chęci.


Niektórzy  uwielbiają przez cały rok odkrywać ciekawe miejsca. Częściej bywają w hotelach niż we własnym domu.  Ich życie przemija w podróży. Wiele ludzi jednak tylko w wakacyjnym okresie może sobie pozwolić na dłuższy urlop lub nie lubią wiele podróżować. A gdyby tak wsiąść do samochodu z chłopakiem, dziewczyną czy przyjaciółką i jechać przed siebie? Każdy pomysł wyjazd jest dobry nawet bez konkretnego celu. Zdjęcia i dobre wspomnienia zawsze zostaną.

9 komentarzy:

  1. Samorealizacja wydaje mi się być bardzo ważna i to jest właśnie moim planem na tegoroczne wakacje. Rozwijanie pasji, pisanie, fotografia... Aż uśmiech pojawia się na twarzy, kiedy pomyślę, że wreszcie będę miała na to czas :D

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio trochę zaniedbałam swoje pasje, ale wakacje to najlepszy czas na rozwinięcie ich! Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez szkołę miałam bardzo mało czasu na pasję. Czułam się z tym okropnie i brakowało mi pisania bloga. Na szczęście rozpoczęły się wakacje i mogę zadbać o jego rozwój, chcę poświęcić mu jak najwięcej chwil!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam podróżować nie ważne gdzie, ważne żeby było pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samorealizacja moim zdaniem jest bardzo ważna i każdy z nas powinien o niej pamiętać. Bo jak my sami o siebie nie zadbamy, nie będziemy rozwijać swoich pasji czy zainteresowań to nikt za nas tego nie zrobi :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Samorealizacja jest bardzo ważnym elementem w naszym życiu. Osoby, które realizują swoje cele lub dążą do nich, tak jak napisałaś, choćby małymi krokami mają wyższą samoocenę i są szczęśliwsi.
    Moje cele na wakacje to przede wszystkim zarobić i rozwijać bloga ;)
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. samorealizacja jest bardzo ważna w życiu, choć dla każdego termin ten może znaczyć co innego. Każdy stawia sobie inne cele, kieruje się innymi wartościami...
    a co do wyjazdów- zawsze powtarzam, że warto podróżować. Człowiek tak naprawdę ma tylko tyle, ile zobaczy w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uważam, że samorealizacja jest bardzo ważna, rozwijanie swoich umiejętności i dbanie o siebie. To wszystko ciężka praca, ale przynosząca efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Samorealizacja jest bardzo ważna i nie powinniśmy o niej zapominać :)
    Bardzo fajny temat posta.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

⁕ Dziękuję za każdy szczery komentarz - to on motywuje do dalszej pracy
⁕ Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zostań na dłużej. Każdy nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy.