Ja kontra inne blogi - SHARE WEEK 2017

 Warto się rozwijać i brać udział w konkursach. Nie po to by zdobyć jakąś nagrodę. Wystarczy przecież dobra zabawa prawda? Taki też konkurs trwa w blogosferze. Polega on na poleceniu blogów, na które lubimy zaglądać w wolnej chwili.Więcej informacji na temat tej akcji znajdziesz tutaj  Wiem, że krąży stereotyp o tym, że twórca jest wrogiem dla drugiego twórcy w tej dziedzinie. Jednak ja dziś polecę Ci trzy (kolejność nie ma znaczenia) blogi i a przede wszystkim jego autora. SHARE WEEK 2017 ! Pozwolę sobie pogrupować te miejsca w sieci według kategorii i chwilę się na tym zatrzymać.Pierwszą z nich jest liferstyle. Choć sama nie wspominam zbytnio o tej tematyce uwielbiam zerkać na inne. W końcu, która z kobiet nie lubi bawić się modą, czerpać inspiracje i pooglądać dobrej jakości zdjęcia? Drugą i ostatnio mogę zaliczyć do niezwykłych miejsc w sieci? Dlaczego tak myślę? Dowiesz się za chwilę - tak wiem lubię przedłużać.
Jakiś czas temu oglądałam ten to miejsce z ukrycia. Czytałam prawie każdy post tej autorki. Z niecierpliwością czekałam na modowe nowości. Ma inny styl ode mnie, ale e mniej eleganckie stylizacje są w moim guście. Lubię czytać jej przemyślenia, które są stanowczo za krótkie. Po przeczytaniu notki o jej osobie wiedziałam, że jest pozytywną, zakręconą mamą. Odkąd poznałam ją nieco prywatnie wiem, że jest osobą, która wszystko potrafi ogarnąć. Mówi, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jak myślisz  kogo ten opis dotyczy? Oczywiście bloga xavilove.com. Amanda gościła tutaj raz na moim blogu. Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać i zdziałać coś razem.
Kobieta, która poprzez swoje  stylizacje pokazuje wiele twarzy.  Nie ogranicza się do jednego stylu,ale uwielbia styl gotycki.Uwielbiam ją za to, że każda stylizacja jest inna jeśli chodzi właśnie o styl. Z każdym wpisem zaskakuje moją osobę coraz bardziej. I z niecierpliwością czekam na coś nowego. Myślę, że poprzez swój blog pokazuje, że stereotypy istnieją tylko w naszych głowach. I znowu się tutaj powtórzę - nie ma rzeczy niemożliwych. Może kojarzysz tę autorkę? Jeśli nie zajrzyj koniecznie na www.vamppiv.pl Zapomniałabym ta sama osoba prowadzi blog o literaturze,, programowaniu, niepełnosprawności, przemyśleniach oraz podróżach - www.sylwiablach.pl
Pamiętasz jak wspomniałam o niezwykłym miejscu w sieci? Właśnie teraz chcę Ci je przedstawić. Blog sam w sobie jest dosyć nowy. Jednak jego autorka jest bardzo mocno utalentowana. Jest kreatywna, ma wiele pomysłów i doradzi i o najważniejszym wspomnę na koniec - umie świetnie rysować. Jeśli śledzisz mojego bloga pewnie domyślasz się kogo tu opisuję w tych zaledwie kilku zdaniach. Oczywiście mam tutaj na myśli Asię, która wykonała dla mnie rysunek! Jeśli masz ochotę zobaczyć jej dzieła oraz towarzyszyć jej na początku blogowania zajrzyj na www.joannasemla.pl.
"Pewnego dnia coś zrobisz, coś zobaczysz albo wpadniesz na pomysł, który pozornie pojawi się znikąd. I poczujesz, że coś w tobie drgnęło, jakieś ciepło w piersi. Kiedy tak się stanie, nie wolno ci tego zignorować. Otwórz umysł i podążaj za tym pomysłem. Podtrzymuj płomień. A wtedy na pewno znajdziesz swój ogień."

Komentarze

  1. warto czytac innych, dzięki temu rozwija się i poznaje inne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych blogów. Na pewno do nich zajrzę. Jestem ciekawa, czy mnie również przekonają do częstych odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre blogi wybrałaś, dzięki Tobie i ja będę na nie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych blogów ale dokładnie się im przyjrzę, dzięki za wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Amandę kojarzę, ale reszty blogów nie znam. na pewno zajrzę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ich. Ale przyznam, że na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest promować inne blogi. Zawsze to nowe kontakty i wiedza w zakresie szerokiej tematyki 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama brałam udział w różnych konkursach na bloga, gdy jeszcze chodziłam do gimnazjum i prowadziłam bloga na onecie. Miał on wielu czytelników, ale jakoś w pewnym momencie z niego "wydoroslałam" i pisanie o głupotach pzestało mnie interesować. Teraz staram się podejmować ważne dla mnie tematy.
    Zapraszam, świeżutki post: http://project-happiness25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych blogów więc chętnie je poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaa!!!!!! <3
    Jest mi ogromnie miło, że mnie wyróżniłaś. Bloga od VammpiV wcześniej nie znałam... zaraz zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne blogi :) czytam, wspieram a Twój wybór jak najbardziej popieram! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale się zapoznam z blogami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety też nie znam, ale na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nie miałam pojecią o istnieniu tych blogów, ale z pewnością w wolnej chwilii zajżę.
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  15. bloga Amady znam i chętnie odwiedzam :) bardzo lubię zarówno jej zdjęcia jak i to, co pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z trzech blogów, które polecasz znam tylko xavilove.com:) Na resztę z pewnością zajrzę, bo zaintrygowałaś mnie opisem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych blogów ale z chęcią je odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kojarzę tych blogów, ale chętnie zajrzę. 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam blog Amandy <3

    >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej akcji, ale sama bardzo lubię przeglądać inne blogi, komentować. Mam nadzieję, że w taki sposób inni autorzy poczują się docenieni i jednocześnie ja sama może znajdę coś nowego, fajnego, inspirującego. :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Udostępnianie swoich blogów nawzajem jest super :)
    A bloga znam i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam wcześniej o tych blogach, jednak na pewno do nich wpadnę i poczytam kilka postów :D Sama bardzo lubię przeglądać inne blogi i komentować je ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Bardzo fajna inicjatywa :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

⁕ Dziękuję za każdy szczery komentarz - to on motywuje do dalszej pracy
⁕ Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zostań na dłużej. Każdy nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy.

Popularne posty