Dzień kobiet kontra pomysły

No, ludzie, jestem prze­cież kobietą, otwie­ram szafę, ciu­chy się wysy­pują na podłogę, bo się nie miesz­czą, a ja nie mam co na sie­bie wło­żyć. „Joanna Zawadzka – Moment życia To tylko jedno zda­nie jed­nak takie życiowe. Zda­rza nam się godzinę stać przed lustrem i wybie­rać sty­li­za­cje. Cóż to już nasza kobieca natura. Może nie mamy tak codzien­nie, ale raz na jakiś czas. Po pro­stu lubimy dobrze wyglą­dać. Już za kilka dni będzie nasz dzień. Możemy w ten dzień zasza­leć, zro­bić coś dla sie­bie, ponie­waż jest to nasz dzień. W tym roku kupi­łam sobie pre­zent już na początku lutego. Stwier­dzi­łam, ze kiedy się wybiorę do sin­say`a tej pen­sjo­narki już tam nie będzie. Posta­ram Wam się ją poka­zać kiedy już zrobi się zde­cy­do­wa­nie cie­plej. Jed­nak nie była­bym sobą gdy­bym nie szu­kała jesz­cze cze­goś w sieci. Nawet tylko po to by się zain­spi­ro­wać na nad­cho­dzącą wio­snę, cho­ciaż i jesz­cze pod dzień kobiet. 
Posta­no­wi­łam usiąść wygod­nie z kub­kiem her­baty i poprze­glą­dać asor­ty­menty skle­pów. Kiedy weszłam na jeden prze­pa­dłam. Sklep zaful ma bar­dzo duży asor­ty­ment. Znaj­dziemy tam ciu­chy do ćwi­czeń, swe­try, sukienki, spód­nice, buty i akce­so­ria. Przy każ­dej rze­czy jest tabelka, dzięki temu możemy zoba­czyć czy dana rzecz będzie dla nas dobra. Tak dla mnie to jest na plus. U nas w pol­skich skle­pach inter­ne­to­wych żadne są podane dokładne wymiary.


Moją pierw­szą pro­po­zy­cją jest kla­syczna czerń, którą uwiel­biam. Na początku chcia­łam dać inną sukienkę do tego zestawu, ale zre­zy­gno­wa­łam. Do tego złote deli­katne dodatki. 
W dru­gim zesta­wie rów­nież czerni nie zabrak­nie. Jed­nak zde­cy­do­wa­łam się pójść w kie­runku paste­lo­wego różu.
W trze­ciej sty­li­za­cji zde­cy­do­wa­łam się na sukienkę z mod­nym paskiem na szyi. Nie możemy już zało­żyć do tego naszyj­nika, ale to ma swój urok. Rozja­śnimy ten zestaw jasnymi kol­czy­kami z deli­kat­nym nie­bie­skim akcen­tem. Nie może zabrak­nąć też małej torebki.

Komentarze

  1. piękne rzeczy ! już przypomina sie mi się wiosna, dzień kobiet, kwiaty :D super post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaful ma faktycznie bardzo duży asortyment :) czasem trudno się zdecydować, tyle tam pięknych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy i dodatki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to torebkomaniaczka jestem i chyba kazda z zaful mi sie podoba! Super lista Natalia ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy. Mnie zawsze zastanawia to, czemu na mnie tak ładnie nie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne rzeczy! Różowa torebka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, delikatnie i kobieco. Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis. Drugi zestaw najbardziej przypadł mi do gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw, matko chciałabym dostać coś ładnego, a pewnie znając niedomyślność nic nie dostanę! :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic tu dla mnie, ale poklikałam Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna torebka właśnie czekam na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Różowy zestaw mi się podoba najbardziej. Źle to brzmi ale róż zawsze przyjmuję :D
    Ja w dzień kobiet jednak stawiam na...kwiaty, wino i koleżanki. Najlepszy zestaw i poprawiaczhttps://annnathalie.blogspot.com/logout?d=https://www.blogger.com/logout-redirect.g?blogID%3D6602483633283067372%26postID%3D5893369264661699243 humoru.

    OdpowiedzUsuń
  14. ta sukienka z pastelowym różem, naprawdę jest baaardzo ładna:)
    Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, dzięki za przypomnienie o dniu kobiet! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie internetowym.. Bardzo spodobała mi się granatowa sukienka, więc obawiam się, że zostanę zaraz ich klientką :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowa torebka <3 a ja w tym roku wymarzyłam sobie kuferek na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolczyki romby najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie kupuję internetowo. Wolę po dotykać, zmierzyć, zobaczyć jak leży.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy, uwielbiam ten moment kiedy idzie wiosna i ubrania nabierają pięknych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealne rzeczy na początek wiosny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stylizacje są piękne, osobiście najbardziej skłaniam się do trzeciej, ale gdybym mogła wybrałabym każdą.

    OdpowiedzUsuń
  23. łańcuszki i różowa torebeczka są przeurocze www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O w końcu za nie długo dzień kobiet, super post , dzięki;-) kuzniahome.blogspot.com zapraszam.t

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie rzeczy są bardzo fajne, różowa torebka najlepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta na końcu stylizacja bardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. No dzięki, teraz będę oglądać sklepy online. Dzięki. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Umiesz dobierać stylizacje:) Każdy zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne pomysły. Minimalistyczna biżuteria to dla mnie prezent idealny :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepszy dla mnie jest czarny zestaw - klasycznie i z klasą.
    Blog Instagram

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post! Tak trzymaj, pozdrawiam

    http://midnight-about-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wybrałaś bardzo ciekawe rzeczy :) Strasznie spodobała mi się ta pudrowa torebka :)
    W linki poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiosnę coraz bardziej czuć! :) Zarówno klasyczna czerń, jak i róż do mnie przemawia :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne propozycje, ale ten drugi zestaw jest boski, ciekawe, czy by pasował do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zestawy ciekawe i bardzo kobiece :) Wydaje mi się, że torebka z zestawu drugiego fajnie by się komponowała z sukienką z paskiem przy szyi (zestaw trzeci)
    PS Znam Zaful. Mają piękne stroje kąpielowe :D Najgorsza wada sklepu, to to, że wysyłka trwa straaasznie długo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kobaltowa torebka to mój wiosenny must have! Jest genialna. A ten wzór...

    OdpowiedzUsuń
  38. Taką różową torebkę to mogłabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Druga propozycja bardzo mi się podoba. Ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się różowa torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka w pudrowo różowymi kwiatkami to zdecydowanie mój typ!:)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej spodobał mi się pierwszy zestaw. ;]
    Kliknięte.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne rzeczy, chciałabym je mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

⁕ Dziękuję za każdy szczery komentarz - to on motywuje do dalszej pracy
⁕ Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zostań na dłużej. Każdy nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy.

Popularne posty