Blog kontra osoba utalentowana

marca 14, 2017 annnathalie 21 Comments

W życiu jak i swoim miej­scu w sieci wpro­wa­dzamy zmiany. Chcemy by każdy dzień był wspa­niały. Sta­ramy się uwiecz­nić te naj­waż­niej­sze chwile na foto­gra­fiach. Chcemy mieć pew­nego rodzaju pamiątkę. A jak jest z tym miej­scem w sieci i dla­czego o nim tutaj wspo­mnia­łam? Blog jest rów­nież pew­nego rodzaju pamiątką, a nawet pamięt­ni­kiem. Jest to mały kawa­łek inter­netu gdzie tylko autor decy­duje co się na nim pojawi i w jakiej for­mie. Sta­ram się aby to miej­sce z każ­dym mie­sią­cem było coraz leprze. I zro­bi­łam mały krok do przodu, żeby ten blog stał się ład­niej­szy, a może wyjąt­kowy? To już Ty musisz oce­nić i będzie mi miło jeśli podzie­lisz się swoją opi­nią w komen­ta­rzach. 
Czę­sto jest tak, że przy­pad­kiem tra­fiamy na kogoś, kto dora­dzi, pomoże. Tak też było i tym razem, Prace uzdol­nio­nej, kre­atyw­nej i pomy­sło­wej Asi mia­łam oka­zję już podzi­wiać. Od tam­tego czasu przy­glą­da­łam się jej pra­com z zain­te­re­so­wa­niem. Z każ­dym por­tre­tem jej kre­ska była coraz ład­niej­sza Widać, że lubi ryso­wać i w dal­szym ciągu się uczy. Jak możesz zauwa­żyć na blogu jesz­cze nie ma zdjęć mojej osoby. Dla­tego wybra­nie odpo­wied­niego zdję­cia i odro­binę kre­atyw­no­ści była w zasa­dzie małym wyzwa­niem. Chcia­łam aby ilu­stra­cja paso­wała do tema­tyki bloga i two­rzyła jego małą ozdobę, jak i poka­zy­wała mnie samą. Do tej pory nie wie­rzy­łam, że ilu­stra­cja może być iden­tyczna jak foto­gra­fia. Czarna koron­kowa sukienka jak i moja fry­zura wygląda iden­tycz­nie.
Jeśli masz ochotę zoba­czyć tę samą ilu­stra­cję jesz­cze w czarno-bia­łej wer­sji zapra­szam Cię na media spo­łecz­no­ściowe Joanna Semla Illu­stra­tion. Na Face­bo­okuznajdziesz ją tutaj  , a na instagramie tutaj .
"Podziwiam tych, którzy mają odwagę spojrzeć w swoje odbicie w lustrze i powiedzieć głośno: "Mam prawo do błędu". Tylko kilka słów, a ile trzeba mieć w sobie siły, żeby spojrzeć na własne życie z otwartą przyłbicą i zobaczyć je takim, jakie ono jest. (...) Mieć odwagę spojrzeć prawdzie w oczy, zmierzyć się z sobą. Stawić czoło sobie samemu. Właśnie sobie." Anna Gavalda (z książki Kochałem ją)

21 komentarzy:

  1. Piękna ilustracja!Podziwiam ludzi umiejących się posługiwać ołówkiem w taki sposób, że obraz z niego powstały jest przepięknym odzwierciedleniem rzeczywistości! Cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój blog i na pewno zostane na dłużej ! ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno twój blog jak ilustracja bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Od urodzenia marzyłam by móc tak pięknie malować ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię twojego bloga, podoba mis się dlatego go obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. spojrzałam na instagram i faktycznie, cudowne rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten rysunek jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedys potrafiłam ze zdj odbudować twarz... teraz nie mam takiego talentu. W sumie nawet nie o talent chodzi u mnie, a o samozaparcie. Błędy mnie drażnią, nie mam już tej cierpliwości. Za to grafikę lubię bardzo. Kiedys graffiti na ścianie mialam nawet jako nastolatka. Kto przychodził to też chciał i tak pomalowala 4 osobom ściany i mialam mega satysfakcję, że zrobiłam dla kogos coś, co cieszy oko. A teraz? Maluje żółwie z synem hahahhahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne rysunki, widac ogrom pracy włożonej

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobał mi się twój blog i na pewno zostanę na dłużej, cudne rysunki, wielki talent.
    Obserwuję !
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne rysunki jestem pod ogromnym wrazeniem

    http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rysunki :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rysowałam, teraz robię to naprawdę sporadycznie. Doszły nowe zainteresowania, liceum, różne projekty, blog, miesięcznik i inne rzeczy... sporo. Szkoda, że nie mam już czasu rysować, bo podłapałam już trochę cieniowanie i nauczyłam się dociskać ołówek mocniej. To jak zmienia się nasz charakter ma też wpływ na to w jaki sposób tworzymy.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  14. Autorka tego rysunku ma wielki talent.
    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę masz fajny blog i też fajnie piszesz :) Życzę powodzenia i lekkiej ręki na klawiaturze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy zachwycają się Asią coraz bardziej - i słusznie, bo ma niesamowity talent do oszlifowania!

    OdpowiedzUsuń
  17. "Blog jest rów­nież pew­nego rodzaju pamiątką, a nawet pamięt­ni­kiem. Jest to mały kawa­łek inter­netu gdzie tylko autor decy­duje co się na nim pojawi i w jakiej for­mie." Umieszczę to w kolejnym wpisie jako cytat na koniec posta, po prostu uderzyło we mnie :) ponownie-poranekdetrix.blogspot.co.uk

    Bartek :)

    OdpowiedzUsuń

⁕ Dziękuję za każdy szczery komentarz - to on motywuje do dalszej pracy
⁕ Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zostań na dłużej. Każdy nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy.