"I'm not coming Home"

stycznia 18, 2017 annnathalie 32 Comments

Muzyka towa­rzy­szy nam każ­dego dnia. Każ­demu z nas podoba się inny rodzaj muzyki. To nic dziw­nego ponie­waż gatun­ków jak i arty­stów jest na prawdę wiele. Nata­lia Mag­da­lena jest polką, która mieszka i two­rzy w Rot­ter­da­mie. Sama two­rzy tek­sty i śpiewa. Zaw­sze towa­rzy­szy jej przy tym gitara. Nigdy się z nią nie roz­staje. 
Utwór „I’m not coming Home” chwyta za serce. To wszystko pew­nie dla­tego, że jest to bar­dzo życiowe. Jak wspo­mniała pio­sen­karka inspi­ra­cją jest dla niej samo życie. Zresztą posłu­chaj­cie sami Natalia Magdalena - I'm not coming Home (Official Music Video). Przyj­rzyjmy się teraz poszcze­gól­nym frag­men­tom pio­senki. I try to look forward I try to walk fast I try not to look back
And I try not to confess Teraz zadam Ci pyta­nie. Sta­rasz się patrzeć do przodu? Nie warto się zatrzy­my­wać i roz­pa­mię­ty­wać to co było. Tego nie jeste­śmy w sta­nie zmie­nić. Pew­nie zasta­na­wiasz się w jakim celu to robię? Chcę poka­zać, że ta pio­senka jest bar­dzo moty­wu­jąca. Szcze­gól­nie teraz kiedy zaczę­li­śmy nowy rok.

A czym jest miłość? Love is not what it’s supposed to be An old photograph right in front of me
I’m not coming Home tonight I’m not coming Home tonight Nie jest tym czy się spodziewałam. Nie chce już wracać do tych chwil. W piosence znajdziemy również odpowiedzi na które czasami często znaleźć odpowiedź. Jeśli wsłuchasz się w słowa znajdziesz jeszcze więcej niż myślisz. Jeśli tego nie zrobiliście zrób to w tej chwili. Przestań czytać wsłuchaj się w piękną muzykę, każde słowo i wróć tu za chwilę. 
Mam nadzieję, że zwró­ci­li­ście uwagę rów­nież na tele­dysk. Jest bar­dzo natu­ralny. Nie dostrze­gam tam prze­py­chu. W dzi­siej­szych cza­sach cenię takie tele­dy­ski. Jeśli macie ochotę posłu­chać Nata­lii na żywo zer­k­nij­cie na www.nataliamagdalena.nl bądż nataliamagdalenamusic(fb) - tam znajdziecie listę aktualnych koncertów za granicą.

32 komentarze:

  1. Słyszałam już tą piosenkę- piękna.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłuchałam i stwierdzam, że ma cudy głos ! Teledysk też mi się podoba !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny głos :D
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny głos. Piosenka daje nam odpowiedzi na codzienne pytania. Bardzo mi się spodobała. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Radiowe przeboje, które teraz są na topie, to po prostu fajna melodia, chwytliwy refren połączony z dobrze obrobionym głosem lub czołowym artystą na czele. To się sprzedaje, fakt, lecz nie wszystko, co się sprzedaje, ma jakikolwiek sens. Uwielbiam artystów, którzy potrafią w swojej muzyce przesłać nam tekst będący prawdą o życiu, o człowieku, który pozwoli zmienić nasz punkt widzenia i sprawić, by nasze życie zostało urozmaicone. Posłuchałam piosenek tej piosenkarki i jestem pod wrażeniem. Ona jest naturalna, jest sobą, nikogo nie udaje, a do tego próbuje wnieść do przemysłu muzycznego nutę prawdy, której nam potrzeba. Poza tym rytm, on niezwykle wpadł mi w ucho.
    Dziękuję, że mogłam poznać dzięki Tobie tak wspaniałą artystkę :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam że nigdy nie słyszałam o tej piosenkarce. A ta piosenka wpada w ucho i mi się podoba ;) Co jest dziwne bo zazwyczaj słucham tylko heavy- metalu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu słyszałam tą piosenkę i cieszę się, że mogłam dzisiaj do niej wrócić. Cenię sobie u artystów naturalność i swobodę.

    Pozdrawiam,
    kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna piosenka :) cudownie to wszystko ujęłaś w słowa w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post, cudowny głos i piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o niej nie słyszałam, a szkoda, bo głos ma piękny a piosenka jest cudowna. Uwielbiam słuchać takiej muzyki wieczorami, kiedy siedzę przed komputerem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaraz posłucham piosenki i obejrzę jej teledysk. Ale już z postu widać, że tekst jest piękny. :) Mam nadzieję, że zostanie ona doceniona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także cenię takie teledyski. Piosenka chwyta za serce. Dziewczyna ma piękny głos!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna piosenka, piękny głos!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naturalność i pokora ostatnio jest naprawdę rzadko spotykana, tym bardziej u artystów, celebrytów itp dlatego też warto to doceniać choćby na tym przykładzie ;) Pozdrawiam !

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello,
    enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam się szczerze, że nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale bardzo mi się spodobała i wpadła w ucho!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piosenka naprawdę piękna, a jej głos jest nieziemski! :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałem o tej piosenkarce a tym bardziej o ich utworach. Jednak po tym poście zapoznałem się z jej twórczością i powiem, że głos ma świetny

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tej piosenkarce.
    Pierwsze wrażenie? Ma kobieta talent!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ogólnie nie przepadam za polską muzyką.
    Pozdrawiam i obserwuję od dawna :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz o tym słysze :) ma świetny głos :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Natalia jest świetną wokalistką,uwielbiam ją słuchać!
    Najbardziej z gatunków muzycznych lubię Rap i Rock :)
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  23. Połowa sukcesu dobrej piosenki jest dobry tekst, a ta piosenka taki posiada :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piosenki, a raczej teksty często nawiązują do życia, Co do patrzenia w tył, po przeżyciu troche lat, nie należy się cofać a isc do przodu, nawet jak jest bardzo trudno.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mało która piosenka tak chwyta za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szczerze mówiąc nigdy nie słucham jej piosenek, jednak muszę to szybko zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny, przepiękny głos! ;)
    Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie slyszlama jeszcze tego utworu ale bardzo zachęciłaś mnie do tego żeby nadrobić te zaległości. Niestety czasem nie da sie nie wracać do tego co było. Ja dzis spotkałam chłopaka który jeszcze dwa miesiące temu był dla mnie wszystkim nie dało sie nie wrócić do tamtych chwil 😐

    OdpowiedzUsuń

⁕ Dziękuję za każdy szczery komentarz - to on motywuje do dalszej pracy
⁕ Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zostań na dłużej. Każdy nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy.