Browne i dekorowanie

Brow­nie jest to pyszne cia­sto cze­ko­la­dowe. Jeśli uwiel­biasz cze­ko­ladę to te cia­sto na pewno będzie Ci sma­ko­wać. Naj­czę­ściej szu­kamy prze­pi­sów gdzie robi się wszystko bar­dzo szybko jak i łatwo. Oczy­wi­ście są takie osoby, które lubią prze­sia­dy­wać jak naj­wier­niej czasu w kuchni i eks­pe­ry­men­to­wać. Gwa­ran­tuję Ci, że nie zaj­mie to wiele czasu.
Przepis:
- 0,5 szklanki wody
- 3/4 szklanki cukru
- 250 gram masła
- od 280 do 300 gram czekolady (1 gorzka, 2 mleczne)
- 70 gram mąki
- 2 jaja
- płatki migdałowe
Wodę z cukrem i zapa­chem dopro­wa­dzić do wrze­nia, dodać masło i cze­ko­ladę. Mie­szać do roz­pusz­cze­nia jaja oraz mąkę ubić, dodać masę cze­ko­la­dową o płatki mig­da­łów.
Piec w tem­pe­ra­tu­rze 180 stopni przez około 30–40 minut. Następ­nie wło­żyć do lodówki.
Nie­stety nie mam zdję­cia tego cia­sta, dla­tego zdję­cia pocho­dzą ze strony
Pin­te­rest. Ponie­waż wiel­kimi kro­kami zbli­żają się święta zna­la­złam inspi­ra­cje na tą oka­zję.
                                       

Komentarze

  1. Kocham wszystko, co jest czekoladą , jest w czekoladzie i ma w sobie czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Omnomnomnom muszę dzisiaj zrobić!
    Zapraszam do mnie: nerdzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 WOW! Te słodkości wyglądają kusząco :D Na pewno przydatne te przepisiki ^^ Podsuniemy pomysły mamie :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepis, uwielbiam czekoladę w chyba każdej postaci :3 myślę że warto wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa... Kusisz Kochana jak zawsze! A kilogramy rosną;)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł na ciasto, lubię tej rodzaj, a w dodatku ładnie i tematycznie można je przyozdobić :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się być bardzo smaczne ciasto ;) Na pewno wypróbuję ten przepis, nie wydaje się być bardzo skomplikowany także mam nadzieję, że mi wyjdzie ;)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko nie taki wpis, nie wieczorem! Od razu mam ochotę na czekoladę :D Wprawdzie takich pieknych smakołyków nie mam, ale może coś w szafkach zalega :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepysznie! :D Zastanawiam się nad zrobieniem:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/12/white-christmas-vlogmas.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja koleżanka robi cudowne Browne, ja potrafię tylko jeść niestety.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny przepis :) wygląda pysznie :P
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Browne jest bardzo pyszne <3 Chociaż ja zazwyczaj jadam murzynka, jest prawie taki sam, tylko mniej słodki, ale za to zawsze się udaje. Browne nigdy nie robiłam sama, a eksperymentować nie lubię, bo nie zawsze mi wychodzi.
    Bardzo ciekawe te dekoracje. Ja podobne stosuję na pierniczkach, ale na cieście bym nie pomyślała. Bardzo fajna ozdoba.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Brownie? Uwielbiam wszystko co czekoladowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy przepis :) spróbuję zrobić :) domownicy na pewno się ucieszą :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi ochoty narobiłaś na te słodkości! Wyglądają przepysznie napewno też pysznie smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie kosztowałam Brownie, ale zawsze bardzo chciałam to spróbować. Twój przepis wydaje się bardzo prosty więc w najbliższym czasie będę miała okazje wypróbować tą czekoladową pyszność :)Pozdrawiam :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ommm.. wygląda cudowanie, muszę w najbliższym czasie przetestować przepis!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czekoladę na pewno wypróbuje Twój przepis 😊 Super pomysł na dekoracje świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że jestem na diecie <3 hah,super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super przepis na pewno wypróbuję, wygląda znakomicie :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze ale zrobiłaś mi smaka na Browne,i chyba muszę zrobić. A co do dekorowania to bardzo fajne pomysły :D
    Pozdrawiam, wesołych świąt.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. brownie jest absolutnie fantastyczne i sama też je uwielbiam. :) ale na Święta już mamy tyle ciast, że może na Sylwestra je zrobię. ;))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham to ciasto!
    Masz rację, robi się je szybko, a smak jest nieziemski!
    Spróbuje zrobić je z twojego przepisu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam browne! Moja Mama wczoraj upiekła i... zniknęła już 1/3 blachy :)
    Pozdrawiam i życzę radosnych świąt, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli jest z czekoladą musi być przepyszne :D
    Chętnie wyprubuje :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Może by coś tak bardziej fit ? ;) zapraszam do mnie :D
    http://fitbyrafal.blogspot.com/2016/12/bananowe-omleciki.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda pysznie ! Może spróbuję ;)
    http://nataliaslifes.blogspot.com/2016/12/swiateczny-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Mniam ale norobilas mi smaków;) aż chce się zjeść pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam wszystko co związane z czekoladą! Mniam :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  32. Awww czekolada <3 Boskość w jednym słowie

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę spróbować <3 Ciasto czekoladowe jest dobre na każdą okazję nie tylko na święta :)
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam brownie! Teraz już nie przystroje ich świątecznie, co nie zmienia faktu, że wygląda przesuper:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdy jesteśmy dziećmi marzymy o dorosłości: jak to będzie fajnie. Gdy wkraczamy w dorosłość żałujemy, że nie jesteśmy już dziećmi i chętnie wrócilibyśmy do tych czasów..Takie błędne koło..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

⁕ Dziękuję za każdy szczery komentarz - to on motywuje do dalszej pracy
⁕ Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zostań na dłużej. Każdy nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy.

Popularne posty